Termeni

Termeni si conditii

Acesta e genul acela de text. Enervant si sacaitor, pe care nu-l citeste nimeni. Pentru ca e prea lung. Si pentru ca, de regula, este scris intr-o limba care aduce doar vag cu aceea vorbita de oameni.
La lungime n-am prea avut cum sa umblam. Pentru ca aici sunt toate informatiile legate de interactiunea dintre tine si magazinul online Tende.ro. Dar te asiguram ca ne-am straduit sa punem totul intr-un limbaj cat mai clar si mai simplu.
Tende  vrea sa-ti faca viata mai buna si mai frumoasa, nu sa-ti dea batai inutile de cap.

Sumar

Definitii

SC TERMOPANE EUROBUILDING SRL, desemnata aici sub denumirea Tende, este o societate comerciala organizata in baza legii romane, cu sediul social in Adresa: Str. Lucretiu Patrascanu 19 Bucuresti Sect 3, Bucuresti, Judet:Bucuresti, avand codul de inregistrare fiscala RO35532574, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului Bucuresti sub nr. J40/1183/2016, capital social subscris si varsat 13.367.530 lei, telefon 0787.888.576, e-mail contact@tende.ro.
SC TERMOPANE EUROBUILDING SRL este administratorul domeniului www.tende.ro si a subdomeniilor acestuia, denumit in continuare Site.
In cuprinsul prezentului document, urmatorii termeni folositi cu majuscula vor avea intelesurile mentionate mai jos, daca din context nu rezulta altfel.

Continut:
toate informatiile din Site care pot fi vizualizate sau accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
si/sau
cuprinsul oricarui mesaj trimis Clientilor, Utilizatorilor sau Vizitatorilor de catre un angajat sau un tert imputernicit Tende, prin mijloace electronice si/sau prin orice alt mijloc de comunicare disponibil;
si/sau
orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat sau un tert imputernicit Tende Clientilor, Utilizatorilor sau Vizitatorilor;
si/sau
informatii legate de Produsele, Serviciile si/sau tarifele practicate de catre Tende intr-o anumita perioada;
si/sau
informatii legate de Produsele, Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Tende are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
si/sau
date referitoare la Tende , sau alte date privilegiate ale acestei societati.
si/sau

Produse si Servicii: orice bun si/sau prestatie care urmeaza a fi furnizate de Tende Clientului ca urmare a incheierii Contractului.

Vizitator: orice persoana fizica ce are sau obtine acces la Continut, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de Tende, in baza prezentilor Termeni si conditii sau a oricarui alt acord de utilizare existent intre Tende si aceasta persoana.

Utilizator: orice persoana fizica in varsta de minimum 16 ani impliniti sau o persoana juridica, ce are sau obtine acces la Continut, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de Tende, in baza prezentilor Termeni si conditii sau a oricarui alt acord de utilizare existent intre Tende si aceasta persoana si care si-a creat si utilizeaza un Cont pe Site.

Client: orice persoana fizica in varsta de minimum 16 ani impliniti sau o persoana juridica, detinatoare a unui Cont in Site si care a efectuat cel putin o Comanda in baza prezentilor Termeni si conditii.

Cont: sectiune din Site accesibila pe baza de inregistrare cu adresa e-mail si parola sau prin conectare folosind un cont Facebook ori Google, care permite Utilizatorului sa transmita o Comanda sau sa acceseze alte Servicii. In cazul Clientilor cu cel putin o Comanda la activ, Contul contine informatii despre istoricul interactiunii cu Site-ul (Comenzi, facturi fiscale, Review-uri etc.).

Comanda: un document electronic, generat ca urmare a accesarii Site-ului de catre un Client sau Utilizator, prin care Clientul sau Utilizatorul transmite Tende intentia de a achizitiona Produse si Servicii de pe Site.

Precomanda: optiunea de achizitionare a unui Produs care urmeaza sa fie lansat la o data viitoare si care poate fi comandat inainte de respectiva data, sub rezerva dreptului producatorului de a modifica fara nicio notificare prealabila data de lansare si pretul Produsului. Precomenzile se achita in acelasi mod ca o Comanda, prin toate metodele de plata acceptate de Tende. Indiferent de metoda de plata aleasa de Client sau Utilizator la plasarea unei Precomenzi, este necesara o confirmare finala din partea Tende, prin orice mijloace de comunicare aflate la dispozitia sa, referitoare la conditiile de disponibilitate a Produsului (pret, intrare in stoc, conditii de livrare etc.).

Rezervare: blocarea de la vanzare pentru o perioada de 48 (patruzeci si opt) de ore a unui produs aflat in stocul unui magazin din reteaua Tende, in urma unei operatiuni realizate pe Site de un Client sau Utilizator.

Contract: o Comanda confirmata de Tende, prin care Tende este de acord sa livreze Clientului anumite Produse si Servicii, iar Clientul este de acord sa efectueze plata acestora.

Tranzactie: incasarea sau remiterea spre incasare a sumei rezultate din vanzarea unui Produs si/sau Serviciu, prin modalitatile de plata puse de Tende la dispozitia Clientilor si Utilizatorilor.

Taxa Timbru Verde: valoarea exprimata in lei, platita de Tende catre societatea autorizata cu preluarea operatiunilor de colectare, transport si reciclare a deseurilor echipamentelor electrice si electronice, astfel cum este prevazut de legislatia in vigoare.

Newsletter: mijlocul de informare periodica, exclusiv in format electronic, asupra Produselor si Serviciilor si/sau promotiilor desfasurate de Tende intr-o anumita perioada de timp.

Mesaj Tranzactional: mijloc de informare punctuala transmis prin mijloace electronice Clientului ce poate contine informatii despre crearea Contului pe Site, resetarea parolei Contului, informatii despre Comanda sau Precomanda, chestionar de satisfactie in urma unei cumparaturi, solicitare de scriere a unui Review, alerte de pret etc.

Utilizare Abuziva: utilizarea Site-ului intr-un mod contrar practicii in domeniu, a reglementarilor si a legislatiei in vigoare, sau in oricare alt mod ce poate prejudicia Tende.

Review: o evaluare realizata de un detinator al unui Produs sau un beneficiar al unui Serviciu, efectuata pe baza experientei personale de utilizare si a analizarii conformitatii Produsului sau Serviciului cu specificatiile mentionate de producatorul sau furnizorul acestuia.

Nota: modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui Client, Utilizator sau Vizitator fata de un Produs sau Serviciu, prin acordarea unui calificativ reprezentat printr-un numar de stele cuprins intre 1 (cel mai mic grad de satisfactie) si 5 (cel mai mare grad de satisfactie). Nota poate fi acordata numai dupa scrierea unui Review despre un Produs sau Serviciu si va fi intotdeauna asociata respectivului Review.

Politica de vanzare online

Tende depune eforturi constante pentru a oferi informatii exacte in paginile Produselor si/sau Serviciilor prezentate pe Site. Pot exista insa situatii cand aceste informatii contin inadvertente: erori umane de operare, fotografii cu caracter informativ ce pot prezenta specificatii sau accesorii care nu sunt incluse in configuratii standard, specificatii ce au fost modificate fara notificare de producatori etc.
Orice Produs si/sau Serviciu prezentat pe Site este disponibil pentru achizitionare doar in limita stocului existent.
Efectuarea unei Comenzi pe Site este permisa numai Clientilor sau Utilizatorilor, detinatori ai unui Cont activ.
Pentru motive justificate, Tende isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului sau Utilizatorului la Site prin declararea Contului ca inactiv, prin dezactivarea selectiva a anumitor facilitati ale Contului si/sau prin refuzarea accesului la anumite modalitati de plata, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului sau Utilizatorului pe Site, actiunile acestuia prejudiciaza sau ar putea prejudicia Tende.
Pentru motive justificate, Tende isi rezerva dreptul de a reduce cantitatea de Produse si/sau de Servicii din Comanda. Intr-o astfel de situatie, Clientul va fi notificat prin mijloacele de comunicare aflate la dispozitia Tende, iar suma achitata suplimentar ii va fi restituita.
Contractul se considera incheiat intre Tende si Client in momentul receptionarii de Client a Mesajului Tranzactional de confirmare a Comenzii. Documentul privind Comanda sta la baza Contractului incheiat cu Clientul.
Prezentii Termenii si conditii pot fi oricand actualizati. Clientii si Utilizatorii vor fi informati despre actualizare la prima conectare in Cont.

Comanda

Clientul sau Utilizatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Produselor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi. Comanda va fi finalizata prin efectuarea platii prin una dintre modalitatile indicate pe Site.
O data adaugat in cosul de cumparaturi, un Produs si/sau un Serviciu va fi disponibil pentru achizitie atata timp cat acesta va exista in stoc. Simpla adaugare a unui Produs si/sau Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea Comenzii si implicit nici indisponibilizarea Produsului si/sau Serviciului din stocurile existente in depozitele Tende.
Prin finalizarea Comenzii, Clientul confirma ca toate datele necesare procesului de cumparare online sunt corecte, complete si reale la data plasarii Comenzii.
In cazul in care, in ciuda tuturor diligentelor depuse, Clientul constata ca Tende are la dispozitie date eronate pentru onorarea unei Comenzi finalizate, Clientul va putea contacta Tende la adresa de e-mail contact@Tende.ro ori telefonic la 0787.888.576 (de luni pana vineri intre orele 09:00-18:00) pentru corectarea respectivelor date.
De asemenea, Clientul are posibilitatea sa solicite anularea unei Comenzi finalizate, prin utilizarea formularului disponibil in sectiunea Contact din Site.
Prin finalizarea Comenzii, Clientul intelege ca poate fi contactat de Tende prin orice mijloc de comunicare disponibil, folosind oricare din datele de contact puse la dispozitie de Client, oricand acest lucru este necesar in legatura cu respectiva Comanda.
Tende poate anula Comanda efectuata de Client, in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta, sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
neacceptarea tranzactiei de catre banca emitenta a cardului Clientului, in cazul platii online;
invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de plati utilizat de Tende, in cazul platii online;
datele furnizate pe Site de Client sunt incomplete si/sau incorecte, iar Clientul nu a corectat aceste date in Cont sau nu a contactat Tende in vederea corectarii lor, situatie in care Tende se afla in imposibilitatea de a expedia si/sau furniza Produsele si/sau Serviciile din Comanda.
Factura se va emite pe baza datelor furnizate de Client in procesul de creare a Contului si de plasare a Comenzii. Tende nu isi poate asuma responsabilitatea pentru furnizarea de Client sau Utilizator a unor date incorecte, incomplete si/sau nereale.
Informatiile despre situatia Comenzii, confirmare, factura, expediere, solicitare retur, chestionar de satisfactie in urma unei cumparaturi, Review-uri, se vor receptiona de Client prin intermediul Mesajelor Tranzactionale.

Rezervarea

Pentru rezervarea online a Produselor ce urmeaza sa fie ridicate din magazinele Tende unde aceste Produse se gasesc in stoc, preturile si rezervarile sunt valabile 48 (patruzeci si opt) de ore de la inregistrarea rezervarii de catre Client sau Utilizator si a receptionarii de catre acesta a mesajului informativ de la Tende privind efectuarea rezervarii.
Rezervarea unui Produs prin intermediul Site-ului nu reprezinta o Comanda, ci doar blocarea temporara de la vanzare a unui Produs intr-un magazin Tende. Cumpararea efectiva a Produsului rezervat se va face de catre Client sau Utilizator in magazin.

Inregistrarea de review-uri

In sectiunea de Review-uri a Site-ului, Clientii, Utilizatorii sau Vizitatorii pot inregistra impresiile personale legate de caracteristicile si/sau modul de utilizare a unui Produs si/sau Serviciu. Impresiile pot fi pozitive, negative, sau neutre.
In momentul inregistrarii unui Review, Clientii, Utilizatorii sau Vizitatorii acorda Tende o licenta gratuita, neexclusiva, perpetua, irevocabila si nelimitata teritorial cu privire la drepturile de autor patrimoniale pentru continutul transmis, care confera Tende dreptul de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui si de a afisa acest continut.
Pentru inregistrarea unui Review pe Site, toti Clientii, Utilizatorii sau Vizitatorii se angajeaza sa respecte urmatoarele reguli:
de a face referiri doar la caracteristicile si/sau modul de utilizare al unui anumit Produs sau Serviciu, cu evitarea informatiilor legate de aspecte care se pot schimba in timp (cum ar fi pretul sau o oferta promotionala), ori a informatiilor care tin de modul particular al desfasurarii unei anumite Comenzi;
de a folosi in redactare exclusiv limba romana. Vor fi permise cuvintele sau expresiile care, desi nu sunt in limba romana, au o larga notorietate si sunt utilizate pe scara larga in domeniul respectiv (de exemplu: „mouse”, „notebook”, „plug and play” etc.);
de a utiliza un limbaj adecvat, fara cuvinte ori termeni care pot jigni sau afecta un alt Client, Utilizator sau Vizitator;
de a se asigura de adaugarea corecta a Review-ului pe Site, prin respectarea urmatorilor pasi: 1. apasare pe butonul „+Adauga review”; 2. introducere nume in casuta „Numele tau”; 3. redactare evaluare in casuta „Scrie parerea ta despre produs”; 4. apasare pe butonul „Trimite”. Optional, dupa pasul 3, Produsului sau Serviciului ii poate fi acordata si o Nota, prin selectarea unui numar intre 1 si 5 stele, care sa reflecte evaluarea din Review;
de a se asigura ca informatiile furnizate in Review sunt reale, corecte si neinselatoare, in conformitate cu legile aplicabile si ca respecta drepturile unor terte parti, cum ar fi drepturi de autor, de marca comerciala inregistrata, de licenta sau alte drepturi de proprietate intelectuala, publicitate sau intimitate si viata privata;
de a folosi aceasta facilitate doar pentru a comunica informatii despre un anumit Produs sau Serviciu rezultate ca urmare a experientei directe si personale din utilizarea efectiva a acestuia, fara referiri la alte companii sau site-uri care promoveaza sau comercializeaza respectivul Produs sau Serviciu;
de a nu furniza sau solicita altor Clienti, Utilizatori sau Vizitatori, in niciun mod si in nicio masura, date personale (detalii de contact, informatii despre adrese de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de e-mail etc.) sau orice alte informatii care pot determina dezvaluirea acestor date personale;
de a nu copia si inregistra informatii despre Produse sau Servicii gasite pe site-uri ce desfasoara activitati comerciale similare cu Tende, ori de a adauga link-uri spre continutul unor astfel de site-uri;
de a nu scrie Review-uri ce contin materiale de natura publicitara, ori de a incerca prin orice alt mod fraudarea serviciilor puse la dispozitie de Tende prin intermediul Site-ului;
de a nu utiliza Review-urile ca modalitate de contactare a Tende. In acest scop vor fi utilizate numai datele de contact comunicate de Tende pe Site.
Atunci cand continutul unui Review este semnalizat de un alt Client, Utilizator sau Vizitator ca fiind inadecvat, acesta va fi examinat cu atentie de Tende pentru a determina daca este contrar Termenilor si conditiilor in vigoare. Tende detine dreptul exclusiv de a decide pastrarea sau eliminarea respectivului Review, fara sa fie obligata in a-si motiva in vreun fel, fata de nicio parte, decizia respectiva.
Tende isi rezerva dreptul de a suspenda sau retrage posibilitatea Clientului, Utilizatorului sau Vizitatorului de a inregistra Review-uri pe Site in situatia in care constata incalcarea Termenilor si conditiilor de catre acestia.

Pretul produselor si serviciilor

Toate preturile aferente Produselor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ taxa pe valoarea adaugata (TVA). Preturile nu includ taxa de livrare.
Preturile Produselor electronice afisate pe Site includ Taxa de timbru verde, in conformitate cu prevederile legale in vigoare.
Taxa de livrare este afisata in cosul de cumparaturi de pe Site. Valoarea acestei taxe poate fi consultata de Client, Utilizator sau Vizitator, inainte de plasarea unei Comenzi.
Tende poate modifica in orice moment, fara nicio notificare prealabila, pretul oricarui Produs sau Serviciu prezentat pe Site.
In situatiile in care, urmare a unor disfunctionalitati ale Site-ului sau a unor erori umane, pretul afisat pe Site nu este cel real, pot deveni incidente prevederile art. 1665 alin. 2 din Noul Cod Civil (Legea nr. 287/2009) referitoare la pretul derizoriu si ca atare nu poate fi incheiat un Contract valid intre Tende si Client, iar Produsele si/sau Serviciile afectate nu vor fi livrate si/sau furnizate. Tende va informa cu promptitudine Clientul asupra pretului corect in eventualitatea aparitiei unor asemenea situatii.
Preturile afisate pe Site pot sa fie diferite de preturile afisate la raft in magazinele Tende pentru acelasi Produs.

Livrarea

Comenzile plasate pe Site vor fi livrate prin curier, la usa sau la poarta casei Clientului. Tariful si termenul de livrare sunt prezentate in cosul de cumparaturi din Site.
Tende va asigura ambalarea corespunzatoare a Produselor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare aferente acestora.
Livrarea Produselor si prestarea Serviciilor va fi efectuata de Tende numai pe teritoriul Romaniei.
In situatia in care Contractul nu poate fi onorat din cauza ca produsul a devenit indisponibil intre momentul plasarii Comenzii de catre Client si procesarea acesteia de catre Tende, Tende va informa cu promptitudine Clientul despre aceasta imprejurare. Cu acordul prealabil si expres al Clientului, Tende va putea livra un Produs similar, avand acelasi pret si/sau caracteristici tehnice.

Plata

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in notificarea de preluare a Comenzii trimisa de Tende Clientului. Clientul se obliga sa furnizeze in acest scop toate informatiile necesare emiterii facturii, in conformitate cu legislatia financiar-contabila in vigoare. Clientul are obligatia de a-si actualiza ori de cate ori este necesar informatiile din Contul sau.
Daca un Produs si/sau Serviciu care a fost comandat de Client nu poate fi livrat de Tende, acest fapt va fi adus cu promptitudine la cunostinta Clientului. In situatia in care Clientul a platit Produsul si/sau Serviciul respectiv, Tende va returna in contul Clientului contravaloarea Produsului si/sau Serviciului in termen de maximum 7 (sapte) zile. Termenul se calculeaza fie de la data cand Tende a luat la cunostinta despre imposibilitatea de livrare, fie de la data cand Clientul si-a exprimat in mod expres si neechivoc dorinta de anulare a Comenzii ca urmare a intervenirii acestei situatii.
In cazul platilor online, Tende nu isi poate asuma responsabilitatea pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, cum ar fi de exemplu comisioanele de conversie valutara aplicate de banca emitenta a cardului, in cazul in care moneda respectivului card este diferita de leu (RON). Clientul va fi in exclusivitate responsabil pentru suportarea costurilor unor asemenea operatiuni.

Transferul de proprietate

Cu exceptia cazurilor cand Tende si Clientul s-au inteles altfel, proprietatea asupra Produselor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii de Client, in locatia indicata in Comanda.
In acest context, prin livrare se intelege semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier, in cazul livrarilor prin curier, la usa sau la poarta casei Clientului.
Pentru rezervarile online ale Produselor, ridicate de Client personal din magazinul Tende unde acestea se gasesc in stoc, se aplica regulile cumparaturilor efectuate in magazinele fizice.

Returul produselor

Potrivit legislatiei in vigoare privind comertul electronic, Clientul isi poate exercita dreptul de retragere din Contract in termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la livrarea Produselor sau de la incheierea contractelor in cazul Serviciilor. In acest interval de timp Produsele si/sau Serviciile cumparate de Client de la Tende pot fi returnate, fara sa fie nevoie de precizarea unor motive de retur, iar sumele platite vor fi rambursate.
Intrucat acest drept este prevazut de legislatie numai pentru persoanele fizice, prin Client in acest context se va intelege exclusiv cumparatorul unui Produs sau beneficiarul unui Serviciu persoana fizica. Ca urmare, dreptul de retragere nu va fi valabil in cazurile in care documentele insotitoare ale Comenzii (de exemplu, factura fiscala, garantie, aviz de insotire etc.) au fost emise pe numele unei persoane juridice.
Alternativ, Clientul poate folosi si modelul de document prevazut in anexa la Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2014.
In cazul in care Comanda a fost deja achitata, iar Clientul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal, Tende va rambursa contravaloarea acesteia in termen de maximum 14 (paisprezece) zile de la data la care Clientul a informat Tende cu privire la decizia de retragere din Contract.
Contravaloarea Comenzii va fi rambursata folosind aceeasi modalitate de plata ca aceea folosita in Tranzactia initiala de Client, in cazul in care acesta nu opteaza pentru o modalitate diferita de incasare a respectivei sume de bani.
Tende isi rezerva dreptul de a amana aceasta rambursare pana la data returnarii Produselor de Client sau pana la data receptionarii de la Client a unei dovezi conform careia acestea au fost expediate catre Tende. In cazul in care Tende s-a oferit sa-si recupereze singur produsele de la Client, se va lua in considerare data cea mai recenta.
Tende isi rezerva dreptul de a retine din sumele rambursate Clientului valoarea care rezulta din diminuarea valorii Produselor in urma manipularii acestora de catre Client, in cazul in care aceste manipulari sunt altele decat cele strict necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor si a functionalitatii Produselor.
Sunt exceptate de la dreptul de retragere urmatoarele:
prestarile de Servicii, in cazul executarii in integralitatea lor de Tende sau furnizorii sai, daca prestatia a inceput cu acordul prealabil si expres al Clientului si cu confirmarea acestuia ca a fost informat despre pierderea dreptului la retragere din Contract;
furnizarea de Produse susceptibile de a se deteriora sau de a expira rapid;
furnizarea de Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Client dupa livrarea acestora;
Contractele in cazul carora Clientul a solicitat in mod expres Tende ori furnizorilor sai deplasarea la domiciliu in scopul efectuarii de lucrari urgente de reparatie sau de intretinere. In situatia in care, cu ocazia unei astfel de deplasari, Tende ori furnizorii sai presteaza si alte servicii in afara celor solicitate in mod expres de Client, sau furnizeaza alte Produse decat piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrarilor de intretinere sau de reparatie, dreptul de retragere se poate aplica respectivelor Servicii sau Produse prestate sau furnizate suplimentar;
furnizarea de inregistrari audio sau video sigilate, ori de programe informatice sigilate, care au fost desigilate de Client dupa livrarea acestora;
furnizarea prin mijloace electronice de continut digital, daca prestatia a inceput cu acordul prealabil si expres al Clientului si cu confirmarea acestuia ca a fost informat despre pierderea dreptului la retragere din Contract.

Contul Tende

Prin crearea unui Cont, orice Utilizator este de acord cu prezentii Termeni si conditii.
In cazul Clientilor cu cel putin o Comanda la activ, Contul contine informatii despre istoricul interactiunii cu Site-ul (Comenzi, facturi fiscale, Review-uri etc.) si ofera diverse facilitati (formular retur, introducere adrese alternative de livrare etc.).
Utilizatorii care nu au plasat inca o Comanda pot beneficia in mod gratuit de serviciile Contului, cum ar fi cele de wishlist (lista produse favorite), alerta de pret sau alte informari punctuale despre comenzi nefinalizate ori reduceri specifice la produsele favorite.

Securitatea datelor si a contului

Tende foloseste masuri de securitate impotriva pierderii, alterarii sau folosirii gresite a informatiilor aflate sub controlul sau (cum ar fi de exemplu securizarea traficului prin HTTPS la orice interactiune cu Site-ul) si depune toate diligentele in acest sens. Cu toate acestea, Tende nu isi poate asuma responsabilitatea pentru pierderile de informatii cauzate de browser-ele sau problemele de securitate a conexiunii de Internet ale Clientilor si Utilizatorilor.
Accesul la Cont este permis numai Clientilor si Utilizatorilor, accesul fiind protejat de o combinatie dintr-o adresa de e-mail si o parola. Tende nu va cere niciodata parola conturilor Clientilor sau Utilizatorilor prin mesaje e-mail sau prin telefon. Clientii si Utilizatorii sunt sfatuiti sa nu dezvaluie parola de acces la Cont persoanelor care solicita acest lucru. Clientii si Utilizatorii isi pot crea sau se pot conecta la Cont si prin intermediul unor parteneri terti, Facebook si Google. In cazul folosirii acestei facilitati, Clientii si Utilizatorii inteleg ca anumite date cu caracter personal privind crearea, accesul sau modul de utilizare a Contului vor putea fi colectate direct de catre acesti terti, iar Tende nu are niciun control sau influenta asupra respectivului proces.
Politicile Facebook si Google privind prelucrarea datelor personale pot fi consultate de Clientii si Utilizatorii interesati la facebook.com/about/privacy si respectiv policies.google.com/privacy.

Newsletter-ul

Orice Vizitator al Site-ului se poate abona la Newsletter-ele Tende. De asemenea, Utilizatorul are posibilitatea sa se aboneze la Newsletter-ele Tende in momentul crearii unui Cont pe Site. Clientul, Utilizatorul sau Vizitatorul abonat la Newsletter poate renunta oricand la primirea acestuia printr-un clic pe linkul de dezabonare prezent in toate Newsletter-ele Tende.
Renuntarea Clientului, Utilizatorului sau Vizitatorului la primirea Newsletter-elor nu implica si renuntarea la acceptul dat pentru prezentii Termenii si conditii.

Mesajele tranzactionale

Prin crearea unui Cont sau plasarea unui Comenzi, Clientul sau Utilizatorul intelege ca va primi mesaje tranzactionale, inclusiv informari cu privire la Comenzi nefinalizate, prin orice mijloace de comunicare aflate la dispozitia Tende, folosind datele de contact oferite de Client sau Utilizator.
In cazul Clientilor, Tende isi rezerva dreptul de le trimite informari comerciale prin mijloace electronice cu privire la produse sau servicii similare celor cumparate, in conformitate cu prevederile art. 12 alin. 2 din Legea nr. 506/2004.

Cesionarea si subcontractarea

Tende isi rezerva dreptul de a cesiona si/sau subcontracta catre terte parti anumite servicii ce tin de onorarea Comenzilor primite de la Clienti.
Clientul va fi informat despre asemenea actiuni, fara sa fie insa nevoie de obtinerea acordului acestuia. Tende va fi intotdeauna raspunzator fata de Client pentru toate obligatiile contractuale ce ii revin.

Informatii legale

1. Limba de redactare
Intregul Continut, comunicarea dintre Tende si Client, Utilizator sau Vizitator, precum si orice tranzactie, procedura, document etc. guvernate de prezentii Termeni si conditii sunt redactate in limba romana. Prin luarea la cunostinta si acceptarea acestor Termeni si conditii Clientul, Utilizatorul sau Vizitatorul confirma ca intelege pe deplin aceasta limba.

2. Raspunderea Tende
Tende nu isi asuma responsabilitatea pentru daune de orice fel pe care Clientul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Tende a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii sau pentru daune care rezulta din utilizarea Produselor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.

3. Garantii si service
Toate Produsele beneficiaza de conditii de garantie potrivit legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele comercializate sunt noi (cu exceptia produselor resigilate), in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
Toate Produsele beneficiaza de garantia legala de conformitate, iar aceasta nu este afectata de eventuala garantie tehnica (sau comerciala) oferita de producator sau de Tende.
Certificatul de garantie tehnica (sau comerciala) se gaseste fie in Cont, fie in coletul de livrare sau cutia Produsului. Eventuala lipsa a certificatului de garantie trebuie semnalata in cel mai scurt timp de la receptia Produsului la adresa de e-mail contact@Tende.ro ori telefonic la 0787.888.576 (de luni pana vineri intre orele 09:00-18:00).
Clientul are obligatia sa ia la cunostinta si sa respecte prevederile instructiunilor sau conditiilor de utilizare cuprinse in certificatul de garantie, in caz contrar existand riscul de a pierde garantia Produsului.

4. Forta majora
Niciuna din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este cauzata de un eveniment de forta majora, asa cum este definit acesta de legislatia in vigoare.

5. Legea aplicabila si jurisdictia
Contractul este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Tende si Client se vor rezolva pe cale amiabila. In cazul in care aceasta nu este posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Bucuresti.

6. Reclamatii, sesizari si sugestii
Pentru reclamatii, sesizari sau sugestii privind Produsele si/sau Serviciile Tende, Clientii, Utilizatorii sau Vizitatorii pot sa contacteze Serviciul Asistenta Clienti la adresa de e-mail contact@Tende.ro ori telefonic la 0787.888.576 (de luni pana vineri intre orele 09:00-18:00).
Ca o procedura de rezolvare interna a oricaror probleme privind Comanda si care nu par sa fie rezolvate altfel, Clientii au la dispozitie formularul din pagina de Contact de pe Site. Tende va raspunde unei astfel de reclamatii in cel mult 48 ore. Insa in functie de complexitate, termenul ei de rezolvare se poate intinde pana la 30 (treizeci) de zile.
Dupa epuizarea cailor de conciliere interna si fara sa-si prejudicieze in vreun fel dreptul de acces la instantele judecatoresti, Clientul (in acceptiunea de persoana fizica a termenului) aflat intr-un litigiu cu Tende poate apela pentru solutionare la o procedura extrajudiciara. Acestea sunt de regula mai rapide si mai ieftine decat procedurile judiciare. Mai multe detalii sunt disponibile la adresa http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

7. Drepturile de proprietate intelectuala
Continutul, in intelegerea termenului din sectiunea Definitii si incluzand – dar nelimitandu-se la acestea – logouri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezente pe Site, este proprietatea exclusiva a Tende, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).
Clientului, Utilizatorului sau Vizitatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau alterarea in orice mod, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de Tende, includerea oricarui Continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al Tende asupra Continutului, precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, altfel decat cu acordul scris expres al Tende.
Orice Continut la care Clientul, Utilizatorul sau Vizitatorul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta prezentului document, in cazul in care Continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre Tende si acesta, fara nicio garantie implicita sau expres formulata din partea Tende cu referire la acel Continut.
Clientul, Utilizatorul sau Vizitatorul poate copia, transfera si/sau utiliza Continutul numai in scopuri personale sau non-comerciale si numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile prezentului document.
In cazul in care Tende confera Clientului, Utilizatorului sau Vizitatorului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct un anumit Continut la care Clientul, Utilizatorul sau Vizitatorul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui Continut definit in acord, numai pe perioada existentei respectivului Continut ori a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista. Respectivul acord nu reprezinta un angajament contractual din partea Tende pentru Clientul, Utilizatorul, Vizitatorul sau un alt tert care are ori obtine acces la acest Continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui Continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.
Niciun Continut transmis Clientului, Utilizatorului sau Vizitatorului, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc.) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea Tende si/sau al angajatului ori tertului imputernicit Tende care a mijlocit transferul de Continut fata de respectivul Continut.
Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele expres permise prin prezentii Termeni si conditii, ori prin acordul de utilizare care insoteste Continutul, in masura in care un astfel de acord exista.
Orice problema legata de incalcarea drepturilor de proprietate intelectuala prin continutul afisat pe Site (inclusiv in cazul Review-urilor) poate fi semnalata la adresa de e-mail contact@Tende.ro.

8. Informatiile privind deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE)
Deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) pot contine substante periculoase ce au un impact negativ asupra mediului si sanatatii umane in cazul in care nu sunt colectate separat. Avand in vedere prevederile OUG 195/2005 referitoare la protectia mediului si OUG 5/2015 privind deseurile de echipamente electrice si electronice, Clientii vor avea in vedere urmatoarele:
a. DEEE vor fi colectate separat de deseurile menajere, fiind interzisa colectarea acestora impreuna cu alt gen de deseuri;
b. colectarea DEEE se va efectua prin serviciul public de colectare a DEEE, direct de Tende (in conformitate cu punctele 1.3 si 1.4 de mai jos) sau prin alte centre de colectare organizate de operatori economici autorizati in acest scop;
c. Tende aplica politica de colectare a DEEE in sistem de preluare a echipamentelor „unu-la-unu”, conform legislatiei in vigoare, daca echipamentul vechi este din aceeasi categorie si a indeplinit aceleasi functii ca echipamentul nou cumparat; in aceste situatii, Clientii Tende pot preda DEEE in mod gratuit la toate magazinele Tende;
d. toate magazinele Tende asigura colectarea gratuita pentru DEEE de dimensiuni foarte mici (de exemplu, baterii sau acumulatori),fara obligatii in ceea ce priveste achizitionarea unor Produse echivalente.
Simbolul care indica faptul ca echipamentele electrice si electronice fac obiectul unei colectari separate reprezinta o pubela cu roti barata cu o cruce, ca in aceasta imagine:

Un echipament electric sau electronic care poarta un asemenea simbol semnalizeaza faptul ca la iesirea din uz acesta nu poate fi amestecat cu deseurile menajere si ca face obiectul unei colectari separate.

 

Valabil din 03.10.2018, data ultimei actualizari si a publicarii.

Call Now Button
WhatsApp chat